Selasa, 17 Julai 2007

apa nak jadi dgn badan perniagaan melayu lipis???

hasil sumbangan kwn aku yg mana akan menyumbangkan lagi blog aku ni:

kat lipis ni dah ada persatuan perniagaan melayu atas nama Badan Perniagaan Melayu Lipis, Pahang. Ditubuhkan pada 15.sept.2006.Objektif penubuhan Badan perniagaan Melayu Lipis Pahang selepas ini dipanggil BPML adalah untuk membantu perniaga melayu didalam daerah lipis yang selalu sangat tak nak bersatu hehehehee.Bila ajak masuk tak nak bila nak buat pinjaman pandai lak nak mintak surat sokongan dari BPMl.Pas2 Ajk lak problem Timbalan merajuk lak projek dia reject.terus letak jawatan.YDp penin sekarang iniMcm ini la org melayu betul gak ckp tun mahatir melayu mudah lupa.dulu beria-ia nak tolong melayu niaga sekarang apa dah jadi.?

Apa pendapat anda adakah BPML akan berkubur seperti persatuaan melayu lipis yang lain...........adalah amat memalukan jika persatuan yang baru setahun jagung ini berkubur.sila beri pendapat anda kami amat menghargai pendapat anda....

terima kasih

1 ulasan:

man, kg.gua berkata...

ko je la jadi presiden.....pandai sgt konon..