Jumaat, 27 Julai 2007

GAMBAR ANAK BUAH DI KAMPUNG





ni gambar anak2 buah aku kat kg.temau,raub 2/3 hari sebelum raya puasa tahun 2006... tengah tunggu waktu berbuka la tu. masing2 muka tensen sbb perut lapar...dlm kepala dia org mesti terbayang air sirap bandung punya...pas tu berangan nak hayun murtabak byk2 masa berbuka..dia org ni berani bergambar je kat situ. tapi bab mandi malu2 kucing. malu kat lintah kot.
kat parit tu la masa aku kecik2 dulu mandi, masa tu JBA takde lagi pasang paip kat kg.temau. kat parit tu ler aku hampir lemas masa mandi padahal punya la cetek bebeno. bukan apa, badan aku halus je masa aku kecik2 dulu. but now kecik juga tapi ditambah dengan ciri2 keboroiannya...
aku plak dah lama tak jenguk kampung.macam la jauh sgt...apa jadi ikan dlm kolam..ntah2 ikan tilapia dah berubah jadi ikan jerung...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

test

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha....ceh!...ape ltk gmbo org x tutup aurat tuh?? crop ler sket....huhuhu...kkk dh cam ketue plak kt ctue..adeh...g ler jenguk kg...tanam pokok durian ke, pokok epal ke..leh kitorg melantak mase raye nnt...hahahaha....awat lak ngan slide show tuh...sekerat je..

BEN HARPER BEN LUDIN berkata...

pokcik tgh blajarr...