Selasa, 1 Disember 2009

sarapan

10 ulasan:

matahari berkata...

Siannnyyeee.....senggugut ke?? ;)

LORD ZARA 札拉 berkata...

macam ubat darah tinggi je Uncle~

=[

benludin berkata...

itu gambar ubat kepunyaan kawan semasa breakfast tadi.bila ditanya ubat apa, dia tak jawab.

sebelum aku amik gambar, ubatnya lagi banyak.

♥chentatiku♥ berkata...

live a healthy life
luv ur life!

benludin berkata...

chentatiku,
betul...kwn aku tu secara tak langsung mengingatkan aku supaya menjaga kesihatan :)

teringat quotation dari pilem trainspotting.. "Choose your future. Choose life.."

Snakebite berkata...

takpe takpe, kesakitan itu pengampunan Tuhan....

aku berkata...

...atau nikmatNya dah ditarik pelan2..

Tanpa Nama berkata...

ubat dia kecik2 ok la...kadang2 doktor bagi ubat mak aii punya besar nak telan dah le bnyk pulak tu.mmg betul, kesihatan amat penting kadang2 terlupa juga.

Hashim Zabidi berkata...

salam,
Tak cukup banyak tu, saya punya sembilan jenis, technicolour, ikut jadual, bosan...

reverie berkata...

Ah, mendalam habis entri ni.