Selasa, 2 Februari 2010

episod baru bermula

mulai saat ini rakyat 1malaya akan berbincang pasal lubang dub*r

"kamu sentuh dub*r saya"

-vs-

"apahal pulak saya nak sentuh dub*r kamu"

*slogan baru bakal dilancarkan oleh mat slogan- 1suara 1dub*r

10 ulasan:

KiLaT berkata...

hari2 saya sentuh dub*r saya. saya kena cuci dub*r saya sebab hari2 saya ber*k.

benludin berkata...

hahaha....

Hashim Zabidi berkata...

rupanya tak sampai sunnah Nabi Lot yang cuba membenteras hal-hal main belakang ni, aduhai!!!....

WaQheh berkata...

saya jugak seperti Kilat..hari2 saya sentuh dub*r saya..pagi ni saja dah 2 kali saya sentuh..1 kat rumah 1 kat office..sbb semalam saya makan fiber utk senang ber*k..

benludin berkata...

pak hashim,
mangsa kena dub*r tu nampak ceria kat tivi mlm tadi...

kilat,waqheh,
hari2 sentuh boleh berkilat...hahaha

Photographer RAZAK RAMLI berkata...

Selepas 2 hari masih ada DNA Ai.
cpool tak mandi tak berak ke?
Pelik juga kash.

benludin berkata...

pak razak,
tahan berak tu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

apa ni pegang pegang
aku lelaki la

....................................

benludin berkata...

brutalsolo,
auw....

Photographer RAZAK RAMLI berkata...

HAHA...ganti pelik dengan muskil kash.Saya ada baca Ai tak mengaku dia hanya berdua-duan degan cpool.