Isnin, 25 Januari 2010

kantoi

"beep...beep...beep" tiba-tiba satu mesej masuk.

aku capai telefon bimbit, ada mesej dari din belut...

"aslmkm man. man dah gaji ke ari ni?"

masa bila pulak nama aku man?

masa bila pulak aku kerja makan gaji?

11 ulasan:

Pengembara silam, berkata...

Dia ingat man todi kot..he he

KiLaT berkata...

bini gua dah gaji ler man....

~KiLaT~ man..man.. toksah kalut!!

Hashim Zabidi berkata...

Yalah tu man,

Kamu ke tugu negara hari ini
sampaikan salam takziahku pada keluarga Tun Ghazali,
agar ia tenang bersemadi.

Shemmi berkata...

man..man..

man..

emh..

man ada dua makna...

1. nama
2. lelaki dlm bahasa inggeris

WanBeruas berkata...

...ini mesti kes undercover nihh..nama pun dah betukaq.. he he..

binjidan berkata...

kata 1) hey man

kata2) hai man

INTAN RH berkata...

Dia send to many tuh.. :P

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

bukan lu dah tukar ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

man kat sini dah berpuluh tahun tak kerja mana ada gaji

kaca berkata...

uiiisshhhh..kamu buat2 lupa pulakkkkkkk..hari tu kan kamu cakap nama kamu Man..then aku send la mesej tanya dah gaji ke belum. kalau dah gaji nak suruh kamu belikan satu tiket untuk balik mesia bulan depan :)

IKRAB family berkata...

hehehe, kaca :)
welkam back to malaya kaca.
p.c.