Rabu, 23 April 2008

Sejuk Jap Hati Aku....



Baru2 ni naik keter dgn anak2 aku...masa tu dlm pukul 5 ptg. Saja ajak ronda2 sambil pujuk anak yg bongsu tu sbb suka sgt merajuk. Maklum la...anak bongsu kan...Masa drive tu aku pasang cd ngaji by Rashid masyari. Mmg sedap sora dia ngaji, syahdu beb. Kalu org lain dgr tak tau la kan. Taste berbeza2. Masa tgh sedap dgr ngaji tu tiba2 anak pompuan aku bersuara :

Aleeya: Abah..tolong kuat kan sikit..

Aku : (dlm hati aku...waaa, bagus anak aku ni...dia pun nak layan cd ngaji. Tk brp dgr kot sbb duk belakang..sejuk ati aku)..Jap ye, abah kuatkan volume cd ni...

Aleeya : Bukan kuatkan cd tu...kakak suruh abah kuatkan air-cond, kakak panas..

Aku : oooohh....ok

Mmm...sejuk ati kejap je...tapi takper...dpt sejukkan badan jap pekena air-cond...

1 ulasan:

hafiz1 berkata...

cam sama je muka...

http://akuchantek.multiply.com/photos/hi-res/23/28?xurl=%2Fphotos%2Fphoto%2F23%2F28