Isnin, 10 November 2008

Cerita 18sx

Maaf.Aku bukan nak cerita pasal gambar atau movie 18sx yang menghairahkan. Kalau nak cerita yang itu,boleh dapatkan didalam www.mangga.com atau www.urtv.com atau www.ahmaddeham.com...Tapi sebelum tengok,masuk website ni dulu www.taubatlahkamu.com atau www.sedarlahdiritusikit.com.my ... hehe

I. Semalam aku berborak-borak dengan kawan aku yang bernama Din Belut(bukan nama sebenar):
Din: Abang..nak tengok dvd seks tak. Cerita Jepun. Lawa-lawa awek dia..
Aku: Ishh..tak mau aku. Buang masa aku jeh!
Din: Rugi bang...cerita best.Clear plak tu..
Aku: Tak yah la...aku dah taubat tak mau tengok.Lagi pun aku dan kahwin dan ada anak-anak.Tak nak moral aku rosak.Nanti berjangkit kat anak aku,baru padan muka aku!
Din: Kita tengok bukan apa bang.Boleh juga belajar teknik dari dvd tu..(setan gondol betul mamat ni)

Nota: Din Belut masih bujang.Muka memang nampak skema jeh!

II. Dalam beberapa hari lagi aku bercadang nak ke KL untuk mencari buku-buku terbaru. Aku ni memang suka beli buku.Tapi belum tentu aku baca...hehe. Plan aku ni diketahui oleh seorang kenalan aku bernama Midun Pagar Sasak (bukan nama sebenar). Pagi ni aku mendapat sms dari beliau supaya aku belikan buku:

"A'kum,jgn lupa bku 'Soal Jwb remeh-temeh ttg seks tpi anda malu brtanya' yg saya nak tu-Midun"

Nota:Midun Pagar Sasak juga masih bujang.Muka pun memang nampak skema!

Kedua-dua kawan aku ni kononnya memang nak belajar mengenai seks. Din terlebih advance. Midun pula memang malu bertanya,tapi suka membaca. Kalau perempuan bujang suka lelaki macamana ye untuk dijadikan suami?Yang no.I atau no.II..hehe..atau no.III (tiada satu pun yang diatas)..

Kalau tak tau,tapi purak-purak tau pun leceh gak kan...haha

11 ulasan:

INTAN RH berkata...

ben, cair dok iman aok buat dek kwn2 aok tu? :P

benludin berkata...

intan rh,
cair jugak..hahaha

amey ahmad berkata...

ben, ko beli utk wa se buku tu.. rasa cam menarik jer.. nanti bila wa sampai lepih, wa bayar ler..

hehe..

p/s - wa nak pi kenong, karen ikan sometimes in May 09..

ubilepih berkata...

Bila Pak Lah besara esok2 minta dia tulis buku SEX..tentu midun suka baca

benludin berkata...

amey,
boleh..tapi elok tunggu buku tulisan terbaru Pak Lah nanti bak kata ubilepih tu..
dari karen ikan baik lu bom je..haha..ikuti luahan rasa ublilepih di ceritawayang.blogspot pasal nature..:)

ubilepih,
akan jadi bestseller tu..boleh terbit dlm bahasa siam,jepun dan kenya

amey ahmad berkata...

hahaha.. ok2.. wa tunggu..

bom takleh, Forestry tak bagi.. Karen takpe, wa dah dapat permit.. :-)

nanti wa baca luahan rasa bro ubi tu..

ummzaid berkata...

semenjak Obama jd Presiden, Kenya makin popular :)

jawa peranakan berkata...

di pasaran sekarang dah ada buku berjudul PERMATA YANG HILANG..

bila Pak bLah resign nanti mungkin beliau akan tulis buku berjudul JAWATAN YANG HILANG..

jawa peranakan berkata...

amey ahmad..

betul ke forestry tak bagi guna bom dalam hutan?

dulu tu ada org guna bom C4 dalam hutan Puncak Alam tu..ok je..habih pokok2 dan wanita asing musnah.. takde tindakan dari forestry pun..

kau tipu ye..

benludin berkata...

ummzaid,
Obama popular..Osama ilang,x jumpa2

JP,
bulan Mac2009 nanti C4 boleh guna utk letup ikan..hehe

jawa peranakan berkata...

ben..
setuju..

C4 mampu memudahkan proses penyediaan makanan berasaskan ikan.. kalau nak buat keropok lekor,ikan tu tak perlu dikisar kerana dah memang sedia hancur..campur tepung dengan garam je dan kemudian gentel..