Selasa, 25 November 2008

Jangan Sengeh-Sengeh part 3




Sinar Harian 25Nov2008

Lokasi:Sungai Jelai @ 12pm.Gambar ini diambil berhampiran Pekan Koboi

Memang belum banjir besar. tapi..
Who knows?
Only Allah knows
Qun Faya Qun
Jangan sengeh-sengeh...jangan main-main...jangan takbur...jangan lupa kekuasaanNya..! Na'uzubillah...

Nota: I'm still not in the mood to update my blog.Masih dalam mood cuti-cuti Malaya...bak kata mak mertua aku, "black mood" hehe..(berjangkit dengan semangat cuti-cuti sekolah anak aku kot)

Updated 26Nov2008:

Lokasi:Kg.Binjai @ 1pm
Jangan sengeh-sengeh Aleeya..bahaya tu!

Sukan Polo Air bakal popular di Pekan Koboi ini terutama ketika musim hujan

Jangan sengeh-sengeh kak. Nak naik bot tu tak perlu helmet.Yang penting life-jacket..hehe

Updated 27Nov2008:
Sinar Harian 27Nov2008

8 ulasan:

ummzaid berkata...

keruh amat dah airnya tu...

jawa peranakan berkata...

bang ben..

sungai mana tu? sungai jelai ke?

ubilepih berkata...

mana tak keruh,hutan dah abih punah...
Manusia ni yang payah nya bila otak dah ngok..bcakap nak mendahului kuasa Allah...yg becakap tu bukan sebarang orang plak...

benludin berkata...

ummzaid,
bila hutan bukan lagi hutan,cam tu la jadinya

JP,
yup..sg.jelai.Mcm rajin dtg lepih je ni...ke JP ni org pekan koboi ni?..hehe

ubi,
mmg depa ngok ngek x 2 juta

intanrh berkata...

klu sg jelai dah melimpah, tak lama sg semantan melimpah la...

benludin berkata...

intan,
tu untungnya jadi org ulu..deme mandi air kome la gamoknya

Tanpa Nama berkata...

dlm banyak2 gambar aku cuma nk bagi kredit pada helmet akak tu..errmmm..lg value kalau buang span kt dlm..heh.

-kaca-

benludin berkata...

kaca,
kalau buang span,tak leh terapung dlm air..hehe