Jumaat, 6 November 2009

air dicincang takkan putus

8 ulasan:

Hidemichi berkata...

x fhm apa dia ni...

Tanpa Nama berkata...

masing masing nak duduk depan ye?

reverie berkata...

Macam saya waktu kecil dulu. ;)

ubilepih berkata...

mencincang air di dulang tepercik ke muka sendiri pun ada juga kan..ha..ha..ha

KiLaT berkata...

bergaduh nak cincang ayarq kot...

benludin berkata...

scene yg aku amik dgn hfon cokia aku. berlaku sebelum aku ke masjid utk menunaikan solat jumaat.

mmg betul dia org berebut seat depan. si adik lelaki siap tendang pintu kereta sbb marah kat akak dia.(tak sempat rakam)

pujian utk mak dia. sbb cool je. tak tau la bila sampai ke rumah.paham2 je la...hehe

air dicincang takkan putus. kalau nak putus jadikan ia air batu...hahaha

akiart berkata...

jadikan air batu dulu...pastu cincang

en_me berkata...

mak dia guner kuasa veto tewww.. kannns, ehehe