Selasa, 16 Mac 2010

selamat datang ke lepih

pm kesayanganku akan datang ke lepih untuk merasmikan sambutan 50 tahun penubuhan kementerian luar bandar dan wilayah. lepih akan menjadi tumpuan 1malaya selama tiga hari sambutan ini diadakan iaitu dari 19-21 mac.

terkilan juga rasanya kerana pada tarikh tersebut aku tiada di lepih. rugi rasanya tidak dapat menatap wajah pm dan isterinya yang tersayang.

kepada pm dan pengunjung, selamat datang ke lepih.

* pm, tak perlulah melawat tandas-tandas di lepih ini. kerana tandas disini bersih-bersih belaka. tidak seperti tandas di klia. ngeh!!

9 ulasan:

INTAN RH berkata...

salam bro, koi terlibat secara tak langsung, ketnya abg long koi terlibat secara lgsg kot..

majlis dh tebas ke lalang2 kat tepi2 jln tu?

:P

ubilepih berkata...

kecuali tandas masjid...:)

aku berkata...

rugi la, mama dtg aok takde..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

aku dengki ni, skala richter dah sedia ke

Hashim Zabidi berkata...

Keh tengok cuaca sari dua ni tak berapa nak siuman je kat Lepih nih.

Aok takde keh pun takde.

Jangan jangan bukan airmata rindu yang menyambut PM tetapi air hujan...

Dr. Aminudin Abdul Karim berkata...

Sila baca kajian saya Lembah bama yang termasuk dalamnya Kuala Medang dan sila baca blogsaya http://sungaibatuderelong.blogspot.com

Snakebite berkata...

patut la lepih jadi feature kat surat kabo nst arini

Amy Syaquena berkata...

Follow me on my blog http://sinarraudah.blogspot.com for my updates! :) have a good day!!

Quran berkata...

Hey,
Keh tengok cuaca sari dua ni tak berapa nak siuman je kat Lepih nih.

majlis dh tebas ke lalang2 kat tepi2 jln tu?

So...........Thank's