Isnin, 31 Mei 2010

baja rambut

baru-baru ni ada kawan aku minta tolong jualkan tonik untuk melebatkan rambut. beliau labelkan tonik tersebut sebagai 'baja rambut'. menurutnya lagi tonik ini diperbuat secara tradisional. bahan campuran terdiri dari bunga-bungaan dan tidak menggunakan bahan kimia walaupun sedikit .

menurut cerita kawan aku ni dah ramai kenalan dia (yang ozone layer nya nipis) mencuba. dengan izin Allah seratus peratus juga berjaya mengembalikan kesuburan rambut mereka.

kawan aku bagi kat aku sebanyak lima botol sebagai permulaan. harganya juga berpatutan dan mampu milik oleh orang-orang yang memerlukan.

ramai juga pelanggan yang mempunyai masalah kesuburan rambut datang bertanya mengenai tonik tersebut. aku kempen dia orang dengar. aku senyum dia orang senyum. aku gelak dia orang pun gelak. nampak macam dia orang berminat untuk membeli. tapi bila pelanggan tenung kepala aku dua tiga kali terus tak jadi beli. tak tau juga lah kenapa. musykil gak aku.

13 ulasan:

binjidan berkata...

banyak alasan aok kalau nk jual tonik lebat rambut hahaha

benludin berkata...

nanti nak kempen kat abid

chekgu BaniHassim berkata...

serius ke berkesan??
nk try gak...
aku nk elak dari nipis ozone layee aku nih...

ko punye dah terlalu nipis sgt ke??
huhuhuh

benludin berkata...

CBH,
tgk pic profail aku tu pun dah cukup utk menceritakan segalanya...haha

reverie berkata...

pakai kat janggut, aci tak?

Hidemichi berkata...

gua tgh pakai krim rambut kelapa dara ni...rasa rambut kembali dara!

Hashim Zabidi berkata...

ben 100% tak boleh jadi ajen. Itu dakwaannya. Kalau kamu beli juga bermakna kamu kena tipu. Tak percaya, tanya aku...

benludin berkata...

rev,
nak janggut? tak payah la...jimat masa utk mencukur... :)

hidemichi,
rambut gua teruna

pak hashim,
dah cuba pakai ke?
tak berkesan kalu malas lah nak jual

en_me berkata...

ghitewww.. uhuhu

akiart berkata...

kedengaran nama disebut.
ni petua sebenar:
cari 7 helai seluar dlm wanita yg hari akhir period...kemudian diusap2kan di kepala setiap mlm jumaat.sebanyak tujuh jumaat.

keh keh keh

benludin berkata...

hahaha!
patut la rambut lu terlebih lebat

jawa peranakan berkata...

ada kalanya tak berambut = seksi..

benludin berkata...

jp,
sbb itu rosmoh suka