Isnin, 10 Mei 2010

kamu juga klasik

jika kamu pernah menggunakan barangan dibawah ini, bermakna kamu juga boleh dikategorikan sebagai barangan klasik !

14 ulasan:

ubilepih berkata...

IDUP INI IBARAT PELITA ITU

KiLaT berkata...

purba

Tanpa Nama berkata...

pernah guna semua di atas kecuali radio...gua ni kira hampir klasik la ye dak..???

Pengembara silam, berkata...

Ohhh..x sangka..aku juga termasuk dlm golongan ini...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

aku tak pernah guna tapi pernah tengok atuk nenek gua punya

benludin berkata...

brutal,
alasan tu....lu juga termasuk golongan klasik sebenarnya

INTAN RH berkata...

salam rodong. koi smpt guna seterika arang tu, ada lg kat umah.

azz berkata...

bukan setakat klasik tapi ini memang antik dan berharga tu...
jaga baik2 jgn kena curi...tinggi harganya

Hashim Zabidi berkata...

gasoline itu terjaga rapi, maknanya masih boleh digunakan bila musim durian gugur nanti.

pelita minyak tanah, sudah dikira antik, boleh bawak menurun.

Typewriter gua dah sangkut-sangkut macam apek merdiana. Takde orang yang boleh tolong service.

Radio tu kalau duduk dibawah timbunan batu bata zaman perang boleh menyiarkan berita keamanan...

Streker tupun kian antik. Orang sekarang kata yang jenis itu tak boleh guna cari duit.

WanBeruas berkata...

..Ben semua tu ada kat umah gua..he hee klasik..termasuk la dengan gua pun sama aduuhh..

benludin berkata...

azz,
aku amik gambo tu di cameron. hak milik tuan kedai..:)

pak hashim,
pak mmg klasik. streker tu kalau guna 1malaya, TNB boleh tepuk dahi

WB,
wahh..tabik sama lu. susah nak cari dah brg2 tu. byk nostalgianya


ada 1 lagi yg dicari2 oleh ubilepih tapi tak berjumpa - pam minyak tanah. kami di lepih panggil "gomba"

blackpurple @ jowopinter berkata...

Rumah atok dulu pernah ada kesemua barang2 tu...

aku berkata...

ahh.. nilai aku semakin tinggi rupanya..

aku berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.