Selasa, 10 Mac 2009

hidup..

Hidup ini bagaikan roda..
Ada masa aku di bawah..
Ada masa aku di atas..

Namun..aku tetap redha...!

(tajuk alternatif untuk entri ini: malam jumaat)

15 ulasan:

Chekgu BaniHassim berkata...

malam jumaat??
ade apa dgn mlm jumaat??
haha

INTAN berkata...

ekkk...penulisan ko makin dramatik dan puitis semenjak 2 ni hingga org buta sastera mcm aku ni kegawatan fikiran gitew

benludin berkata...

cikgu,
malam jumaat baru ni aku tgk roda impian...hehe

INTAN,
ish...mana puitis..tu namanye aku malas menulis,tapi nak menulis..haha

vy berkata...

Malam Jumaat...

Untuk 18 keatas jer yg paham makna yg tersebunyi disebalik kata kata yg dramatik itu.

Apa ada pada Malam Jumaat?

benludin berkata...

vy,
dah 4 org askar tu...paham2 je la..haha...

wow..nick baru ye..

one love berkata...

nak gelak je boleh tak?

ahahhaahhahahahhhee

intanrh berkata...

cess...

Tanpa Nama berkata...

'broadband' betul maknenye...
hehehe
-anon kk-

en_me berkata...

ammvoiii abang ittewww..

Maya berkata...

Salam,
Simbolik Malam Jumaat :)

azz berkata...

berlapang dada dengan apa yg diberi adalah satu sifat yg baik...

Snakebite berkata...

roda ko isi angin ke tak? tak isi kang lembik lak

benludin berkata...

one love,
silakan..hehe

intan rh,
cis..

anon,
mmg broad..haha

en_me,
amboi-amboiiiii)(sambil calit)

Maya,
wsalam...simbol yg ada kick!

azz,
tq bro..
jumpa di pendang!

snake,
roda baru isi angin....

azz berkata...

ya ben, look forward to meet u in pendang...nak bawa cupcake sekali hehehe

jawa peranakan berkata...

jangan bimbang ben..
gua paham amat..