Khamis, 8 Oktober 2009

apa khabar pendekar mustar

anak didik pendekar mustar indon beraksi dengan teknik tolak pintu.
sumber gambar:email

pendekar mustar indon mau ganyang malaya!!
INDONESIA’S Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera) plans to wage war with Malaysia for all our misdeeds — from abusing maids and culture thefts. Its coordinator Mustar Bona Ventura promised that a 1,500 strong-army with sharpened bamboo would be crossing our borders and landing on our beaches today. sumber: NST

"BENDERA telah menyusupkan 10 orang relawan ke Malaysia untuk melakukan aksi intelijen" . Tugas mereka adalah melakukan aksi intelijen guna megukur kekuatan sekaligus kelemahan pihak Malaysia yang dianggapnya sebagai musuh. sumber:beritakota

1malaya 'ganyang' padang...
"Malaysia menghantar tiga bentuk bantuan kemanusiaan kepada mangsa musibah gempa bumi yang melanda Padang, Sumatera Barat yang sehingga kini mengorbankan hampir 1,000 nyawa dan memusnahkan harta benda..." utusan 8okt2009

tahniah kepada pendekar mustar bonaventura. semoga beliau dan konco-konconya berjaya memasuki malaya. dan aku juga doakan supaya beliau memperolehi pekerjaan tetap di malaya nanti. kat pekan koboi aku ni pun banyak kerja kosong terutama di kedai mamak yang tengah meletup sekarang nih. kalau tak mau kerja kamu boleh berniaga bakso disini. pasti tip-top!!! pasti boom boom shakalak!!

tapi kalau kamu mahu buka gelanggang silat kami tidak benarkan. kerana kami sudah ada guru silat kami yang tersohor di 1malaya... the original pendekar mustar !!

ada berani mau lawan pendekar mustar malaya???

ini pendekar mustar dlm pilem p.ramlee

17 ulasan:

Hidemichi berkata...

sokong pendekar mustar rokok sebatang!

benludin berkata...

hidemichi,
aku tgk muka pendekar mustar rokok sebatang pun dah kecut perut...haha

Snakebite berkata...

aduh pak. kok sepuluh saja.....

kami butuhkan seribu.....

aku berkata...

susah gak kalau tak sedar diuntung..
geram jugak..

benludin berkata...

snake,
entah2 antar 10 org tu ahli musik..nak buat konsert di malaya...haha

aku,
akal kat lutut...tu la pasal

ZARA 札拉 berkata...

aksi inteligen?

mau lempang org bulih?

reverie berkata...

hadoi. cam ni nye pemikiran pun ada. they're so easy to be provoked.

reverie berkata...

lagu ni layan gila la! tumpang dengar lagu lama2 eh.

Nabil Fizri berkata...

tendang kang

Tanpa Nama berkata...

hahaha.
takper Bro, depa nak serang, silakan kalau itulah yg diajar oleh Mahaguru Pendekar Mustar Indon cara2 membalas budi sahabat dan jiran.
aku rasa gunung berapi tak lama lagi meletup sana tu..biar depa berperang di sana juga dan akan jadi sejarah as a lost world dan Malaysia juga mencipta sejarah seperti biasa.....berbuat baik kpd org luar.
p.c.

jawa peranakan berkata...

sepuluh org yang masuk tu ada passport ke tak?

benludin berkata...

zara,
hahaha..garang nampak!

reverie,
-mungkin faktor ekonomi membuatkan mrk mudah diprovoke
-lama x layan coldplay...kau kat sana berkesempatan la tgk gigs :)

nabil,
tendangan aura fizik sampai ke seberang

pc,
biarkan mrk terjun dgn labu2 mrk..

jp,
pakai tongkang kot...gambar di atas tu salah satu teknik tolak tongkang gak tu...haha

Da' daffodil D berkata...

memang. rasa nak hantar ibuk balik p indon jek.

benludin berkata...

D,
kalau ibuk balik indon, org pertama menangis mama awak ler...

INTAN berkata...

hahahha..sapo leh lawan pendekar mustar...cobaannnn

Tanpa Nama berkata...

hahaha.smlm, rakyat indon yg bekerja di mysia buat piket bantah ganyang malaysia...`no ganyang....to kenyang'.tau pun mysia tempat mencari rezeki.tah2 balik sana nanti..dia join sama dgn buluh runcingnye.
p.c.

ubilepih berkata...

chobaannnnn.. untuk rakyat indon yg mencari rezeki di malaya