Ahad, 11 Oktober 2009

good luck bro...

keputusan poll dari mstar pada 10 oktober 2009.

kalau mata kamu rabun, soalannya berbunyi begini:
" Adakah pemilihan Tan Sri Isa Samad sebagai calon beri peluang kemenangan BN di DUN Bagan Pinang? "

keputusan prk: bro isa samad menang.tahniah untuk rakyat bagan pinang. kerjasama antara rakyat dan yb baru kamu bagai pinang dibelah dua.

12 ulasan:

aku berkata...

hahahaha
kelakar plak gua tgk mamat ni..

benludin berkata...

aku,
dia nyanyi lagu "sampai kan lah salammmm..1 malaya"

Tanpa Nama berkata...

news from 1 Planet : the old horse still wins in the race even there was an order to change the `joki'.

Shemmi berkata...

hehehe...


lepas ni ada la yg ikut balik style rambut camni...

ubilepih berkata...

TAHiNIAH ISO

jawa peranakan berkata...

Kejayaan Kempen KITAR SEMULA di Bagan Pinang adalah petanda bahawa rakyat 1 Malaya amat cintakan alam sekitar..

INTAN RH berkata...

Masa SPR umum dia menang tu, apsal dia lambai penyokong dgn satu jari jek? Nsb baik jari telunjuk.

WanBeruas berkata...

..Ben wa tengok dia cam Boney M..minta dia nyanyi lagu Daddy Cool..

akiart berkata...

cantik rambut bro
rambut bro masa dulu ka?

Nabil Fizri berkata...

semat dowh rambut afro tuh

en_me berkata...

muger2 negara kan tetap aman damai sejahtera sentosa senantiasa.. aminn

benludin berkata...

anon,
dia makan pil kuda kot

shemmi,
trend ni bagaikan roda....yg dulu muncul semula...

ubi,
iso biso bonar

jp,
nyawa je tak leh recycle

intan rh,
tanda 1 malaya ler..

WB,
haha....layan lagu boney m sekali sekala mmg best

akiart,
rambut iso masa mudo

nabil,
boleh simpan rokok batang dlm rambut tu

en-me,
amin......