Khamis, 26 Jun 2008

Kubah Masjid Terbang



Source from YouTube: click here , another source click here


betul ke ni??

adakah kubah tersebut diangkat menggunakan helikopter?
kalau cerita palsu...takkan masuk tv news lak kan?

Whenever He wants anything done, He merely says "Qun! Faya Qun!" ( Be! And so it will be!)......Allah Is Great!

antara komen viewers kat youtube:

drakul2007: Ada video yang lebih jelas lagi. Sebenarnya kubah itu ditarik keatas dengan tali. Anda boleh nampak tali itu yang dibelakangnya ada atap pada awal video. Tiada timbul masalah ajaib disini.

obefiend:naba ada ajaibny ayang oi. lihat video asli. bukan dari tv ni. boleh lihat 3 tali putih . sekali nampak pada awal video dan pada bahagiana tas pun boleh nampak tali direntangkeajaiban islam bukan terletak pada kejadian biasa sebeguini. tapi pada al quarn. kenapa harus taksub pada idea khurafat. buka mata kamu

wallahualam...

p/s: "Awek yg baca berita tu mmg cun beb..." ubilepih

3 ulasan:

Umm Zaid berkata...

gambo tak terang, payoh nok kata betul ke tidak...

Tanpa Nama berkata...

Seperti mana kita mengetahui fadhilat ayat2 al quran... sepertimana kita tahu fadhilat zikir2 atas nama Allah SWT... perlukah kita memikirkan sejauh mana kebenaran sesuatu luar biasa yang terjadi? Al-quran mempunyai 7 lapisan maksud, sedangakan orang2 seperti kita pun tak faham maksud lapisan pertama. Apa yang kita lihat hanyalah secara lahiriah. Tau ke kita fadhilat amalan ayat kursi? tau ke kita fahlat ayat bismillah enam? Basic jer tu.... hehe.. Yang penting iman kita jangan di alih. Wallahua'lam bissawab...

benHARPERbenLUDIN berkata...

betul tu cik/encik anon...

anyway..Allah Maha Besar Lagi Mengetahui...