Rabu, 5 Ogos 2009

apa khabar...

Apa khabar dengan adik Sharlinie Mohd. Nashar. Dah 574 hari aku tak dengar berita mengenainya.

Apa khabar dengan adik Asmawi Jalaludin. Dah 511 hari menghilang tanpa berita.

Apa khabar dengan pembunuh adik Nurul Jazlin Jazimin yang masih bebas berkeliaran selama 688 hari!

20 ulasan:

Saya... berkata...

Tak dak khabar...sebab apa...tak tau lah...

lumut berkata...

tiada kabar..
sebab melayu mudah lupa..
ada siapa yang hairan pasal kisah silam itu????
semua lupa..
kau je yang igt..

dan aku berdiri bagi tepukan besar buat kau..

kerana entry ini menyedarkan aku..

nice blog..=)

one love berkata...

jom ramai2 jadi polis takpun penyiasat... maybe kita akan sentiasa ingat


betul tak abg benludin?

lelaki kucing berkata...

khabar baik..
aku aman tinggal di sini.. 1 MALAYA tidak lagi mengganggu aku termasuklah pihak berkuasa kalian.. mereka lebih gemar bermain air pancut dan asap pedih bersama kalian..

Rosy Girl~ berkata...

i tot im the only one whos been thinking about sharlene..

kite doa2 yg baek2 utk die.. kalau hidup, dipulangkan.. kalau dah mati.. masuklah dalam golongan kanak2 yang ke syurga~

INTAN berkata...

aku harap dia org sihat dan d lindungi-Nya

abah aman berkata...

Salam benludin,
Subhanallah! Kotak ingatan tuan masih tajam!

Shemmi berkata...

masyaAllah!

aku sudah terlupa ttg mereka...


"apa kabar juga kebun tanaman kita di akhirat sana"


*sedih dgn diri sndiri yg selalu leka

Ms Diamond berkata...

Speechless tiap kali lalu plaza tol yg itu, still lg ada tampal poster adik Sharlene.

Ramai lg yg ingat kat dia, cuma x msuk paper jek.

intanrh

benludin berkata...

saya:
saya pun tak tau lah Saya...:)

lumut:
ramai yg ingat,cuma mereka tkde blog kot..haha
tq ataz ziarah ..

onelove:
betul tu...sambil tu kita kena jaga juga 'harta' ie anak kita di rumah tu...takut peristiwa itam ini berulang...

lelaki kucing:
cam kenai jeh..kalau lu la...gua leh tangkap punya...

rosy,intan:
amin....
semoga kita juga selalu beringat..

abah aman:
salam....lobang hidung ku kembang kempis..haha

shemmi:
risau juga mende ini bermusim...takut berulang kembali..nauzubillah..

ms diamond:
insyaallah...sentiasa ingat punya...selagi that bloody culprit belum tertangkap
(weh...tukor blog ke? awat cam tu?)

Tanpa Nama berkata...

bersama doa kukirimkan untuk mu adik2ku. kpd pembunuh adik Nurul Jazlin, kebenaran tetap akan dibongkarkan kalau tak di sini, di sana nanti.
Aamiin.

p.crayon.

jawa peranakan berkata...

haih..handal..guna sihir ke?

pinjam bahan entry untuk fb boleh?

benludin berkata...

pc:
semoga keluarga2 mereka juga tabah menghadapinya..
amin......

jp:
-gua guna khidmat bomoh ..
-perghh ada fb..website takde ke?http://www4.pmo.gov.my/datokjp/..hehe
-silakan bro...

WanBeruas berkata...

..jiran kat umah datang umah aku tanya anak pempuan dia yang hilang..rupanya mengikut jantan..humm..

benludin berkata...

WB:
bab ni aku risau gak...maklumlah ada anak perempuan...fobia dgn perkataan 'hilang'..termasuk hilang wallet..hehe

jp:
ada apa2 mau kongsi...email lah entri...tq

Hidemichi berkata...

nak khabar apa...yg pakai royal commision pun hilang khabar!

benludin berkata...

hidemichi,
yes..itu belum gua tanya khabar Lingam lagi...royal comm. dpt komisen terus senyap kot

Insan Bokoh berkata...

Asssokkaaaa... Pejam celik.. dah lama gituu.. Hanya doa dapat dihulurkan...

benludin berkata...

IB,
ye la...tup tup..dah 2 tahun pun...

benludin berkata...

apa khabar
vk lingam?
p.balasubramaniam?

:)