Ahad, 9 Ogos 2009

suara mereka vii

tajuk: H1N1
suara: jawa peranakan
H1N1..

Manusia = 16 / Babi = 0..
Manusia mati 16 / Babi mati 0..

Demi mempertahankan babi, manusia dibiar mati..

1 Malaysia sedang mati..

Rugi kamu menjadi manusia di sini..

12 ulasan:

benludin berkata...

jp:
-dah 20 org dah...
-'demonstrasi' hari kemerdekaan mungkin batal kot..

Tanpa Nama berkata...

hehehe...aku terpikir gak kalau lu gantungkan alat yg doktor tu pakai kat tengkuk baby khinzir tu....bro, wa rasalagi la nampak educated sket baby khinzir tu hehehehe.
p.c.

INTAN berkata...

yelah kan...aku sokong

benludin berkata...

heheh.....tunggu jawa peranakan komen...dia punya entri nih...

jawa peranakan berkata...

mula2 menteri perdana kata beliau dan timbalan menteri perdana adalah gadingan yang serasi..

kemudian timbalan menteri perdana suka hati dengan pandangan menteri perdana itu..

lepas tu menteri perdana kata bagi membendung H1N1,perhimpunan yang melibatkan org ramai perlu dihentikan..

dan tak lama lepas tu timbalan menteri perdana kata akan diadakan perhimpunan bagi menyatakan tentangan terhadap perhimpunan sebelum ini..

so..dengan ini rasanya kita dah tak perlu meMANUSIAkan BABI lagi.. dah cukuplah dengan yang sedia ada..

Awang Darat berkata...

yang pasti tak kan ada orang guling guling atas jalan raya menentang arak dan babi.

jawa peranakan berkata...

apa khabar sirul azhar?
apa khabar azilah hadri?

masih berbungkuskah kepala kalian?

benludin berkata...

awang:
bagi peluang yg mabok arak tu berguling.haha

Ms Diamond berkata...

Cantik dan putih bersih gigi babi tu.

ummzaid berkata...

lepas make over tuh diamond... :D

anonymous berkata...

haha.
ak setuju.
takde post pasal p.pasir lagi ke?
harap bulan cerah kawasan tu.


p/s -lama tak update la aku.
bz memanjang. skrang ak gemar jadi silent reader. haha

Hidemichi berkata...

patutlah babi tu senyum lebar je...x mati!