Selasa, 15 Julai 2008

PoliTik Selipar-----tersurat

gambar ini tidak kena mengena dgn entry aku bertajuk 'politik selipar'...

tapi cerita mengenai beliau akan menyusul kemudian...coming soon to a cinema near you...




jawapan kepada post sebelum ini:

Mat A: seorang kaki bodek atau mat skema.Selalu sikat rambut belah tepi. Sikat letak kat poket belakang sampai nak duduk pun bleh cucuk bontot sendiri...tapi bukan liwat ye..

Mat B: Mat UMNO totok yg suka tgk kartun Tom n Jerry

Mat C: Mat PAS-baru join je...yg suka baca Harakah je, taknak baca paper lain dah...

Mat D : Mat Environment (nak detail baca komen kaca)

Mat E : Mat Muzik-muzik yg menyokong artis tempatan. Tak pernah beli cd cetak-rompak seumur hidup dia...hehe

nasib baik la aku ni rakyat marhaen je. Kalau la aku ni Anwar Ibrahim atau Najib,memang sah selipar hijau tu bakal memecah-belahkan masyarakat...

2 ulasan:

PARADISE THEATRE berkata...

Yang pasti Mat Kaca Mata Hitam kat atas itu,antara Peria Terhebat pernah gua kenali seantero Lipis.kepada aweks yg minat nak bekenalan sila bisik-bisikan kat gue(WINK)

kaca berkata...

perggghhhhhh...kentalllll..suh dia nyanyi pastu buh dalam youtube. sure kalah kokokaina. eheh.