Jumaat, 8 Mei 2009

kedai ditutup sementara

Harap Maaf

Kedai kopi aku ditutup untuk beberapa hari.

Kalau kamu mahu menjamu selera sila ke Warung Dollah Topi

Nasi lemak sambal tumis petai aku ada di sana.

Segala sampah sarap atau puntung rokok kamu juga sila tinggalkan disana. 

(aku nak ke Perak...dengar cerita dia org nak lantik aku jadi Speaker DUN yang ketiga)

10 ulasan:

vy berkata...

uishhhh
g perak ?
koi dah majuk...tak nak balik perak!
penin

pegilah tumpang tido umah mak koi
kat taman ipoh jaya
dekar surau
cari jer Hajjah Cik Nah
makcik yg mandikan jenazah
mak si mimi
bini arwah pak razak
yg anak dia anas tuh

kekekeke
ni ha no tepon dia ...019 400 4976

revrie berkata...

Jgn lama2. Takut ada yang meratap kat sini kelaparan kang. ha ha.

INTAN berkata...

xtau lak ada lencongan utk menjamu selera...sambal tumis petai mmg sodap...




org perak pun xmo balik perak...rajin mike ke perak yop..

INTAN RH berkata...

Aok pun nk join sama pesta kat perak tuh? hehe...

a.b geldofg berkata...

bro jadi speaker tk best
jadi subwfer best

bnyi dentum dia best bro

wa ckp lu

U.B berkata...

kaya lah dollah topi

azz berkata...

hang nak pi mana pulak ni?
dollah ni juai topi or suke pakai topi?
dulu pun aku suke pakai topi...

ummzaid berkata...

speku nih.. :)

benludin berkata...

hehehe..

saya ke jalan ipoh di KL je...tak lepas pun ke Perak...

benludin berkata...

azz,
dolah tu suka pakai topi..
-kita dulu pakai topi sbb x mandi pagi..haha