Rabu, 13 Mei 2009

Pengumuman ii

Tender untuk membekalkan kotak kosong terpaksa ditangguh ke tarikh yang belum dapat ditentukan lagi. Sebagai pengeluar tender aku berharap supaya kes kotak ini tidak 'pi mai pi mai tang tu' atau 'cacamerba' atau 'kong kalikong' sehingga menyebabkan 'aku dah bosan' atau 'pi rah mabuk' atau 'lu bikin kepala gua pening'.

Berkemungkinan juga tender baru untuk membekalkan tisu bagi tujuan mengelap air mata akan dibuka.

Keadaan sekarang boleh dirungkaikan dengan pantun dua rangkap dalam bahasa tamil hasil karya Sivaji The Boss:

அரச!!! ாங்கம் தகுந்த காரணமின்ற,

தடை செய்தது. !!*!!@#

terjemahan:
deyy!! gunung daik bercabang tiga
citttt..podah!!*!!@#

Kamu ada pantun dua kerat?
Apa lagi..belasah le...luahkan disini...

[baca juga luahan rasa oleh Nan Blues , Pyan, nikbinjidan, kulupsakah,ubi]

12 ulasan:

INTAN RH berkata...

Cakap-cakap bukan main,
Koi no komen ..

:D

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

ha ha hi hi
hitam legam yg nampak cuma gigi!

vy berkata...

buah mempelam buah kuinin
gua migrain kepala penin

Atan berkata...

pagi pagi makan cekodok
jangan jadi pak kadok...

INTAN berkata...

"mengaku dulang paku serpih,
mengata org dia yg lebih"


"kalau x cengal giam,
kalau x kenal diam"



- xde kaitan kot pantun ni...tuan tanah suh belasah..aku belasah la-

Purple Crayon berkata...

senyum tawa nangis diam
biaqpi depa ketawa kita doa je dengan tenteram

ubilepih berkata...

Pulau Pangkor hanyut ke tengah
En.Zambery tak pandai berenang..

Aku suka komen Purple..ha..ha

jawa peranakan berkata...

kalau roboh kota melaka..
papan di jawa hamba dirikan..

pantun 2 kerat di atas menunjukkan betapa hebatnya ketuanan jawa..

benludin berkata...

kau org mmg terer berpantun..
aku? aku mmg tak reti...haha

a.b geldofg berkata...

gunung daik bcabang tiga
lidah biawak bcabang dua

ummzaid berkata...

teh tarik teh ben
kome meluat dengan BN

Purple Crayon berkata...

sian dia tak reti berenang
berfikir dan bertindak biarlah dgn tenang

Ubi....koi dah lupa cemana nak berenang...hajat di hati nak diving nengok corals hehehe