Isnin, 11 Mei 2009

Pengumuman

Kepada sesiapa yang boleh membekalkan kotak kosong secara pukal, sila hubungi SUK Perak. Kotak-kotak berkenaan amat diperlukan bagi memudahkan lagi proses memindahkan barang.

Nota:

-buah mempelam dijangka naik harga!

17 ulasan:

INTAN berkata...

nk ambik tender angkut brg bleh x agaknya...ada vacancy lagik kot

benludin berkata...

boleh dgn syarat: ada lori 20 tayar

INTAN berkata...

incik hubby aku jobless skrg..dia kata nk ambik tander angkut brg...hehehe....

benludin berkata...

molek bebeno la tu..cuma yg musykilnya brg2 tu nak diangkut ke mana ye...

laut?
pusat pelupusan sampah?
putrajaya?

INTAN berkata...

hanto balik pulau le..pulau pangkor...

a.b geldofg berkata...

aku tk kisah buah mpelam naik harga....aku cukup marah jika mlboro dan gudang garam naik harga lagi

"luncai yg cerdik dikatakan bodoh"

benludin berkata...

intan,
aku dah lupa asal usul dia..haha

a.b,
-esok aku akan buat pengumuman: marlboro naik harga,rokok lain tidak...haha
-luncai moden mmg cerdik

a.b geldofg berkata...

bro hidup ni tk mbosankan

tapi aku tgk ko mcm bosan je hidup

gurau lain boleh....bb mrboro...jgn bro....

Pyanhabib berkata...

pembekalan kotak-kotak mungkin ada saingan jika DUN perak dibubar, mamposss!

Purple Crayon berkata...

hahaha, kan koi dah kata pokok mempelam tu mmg memberi impak yg besar kpd peruabahan sejarah negeri Perak.
maka..bermulalah kembali semangat Raja Chulan di negeri Perak...ye ke yop?

jawa peranakan berkata...

raja chulan org perak ke?
gua ingat org KL sebab di KL ada jalan raja chulan..

haha..gua buta sejarah..

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

pejabat suk buat open tander ke bro?
keluar dlm paper utusan meloya?

jawa peranakan berkata...

perkembangan terbaru di perak ni bikin aku benar2 kecewa..

pastinya lelongan toyota camry akan ditarik balik..

maka kempunanlah aku nak menyombong dengan toyota camry raya tahun ni..

INTAN RH berkata...

Moral og the story, apa2 hal, jgn gelojoh sgt.. ;)

usain bolt berkata...

saya seorang saudagar memungut sampah..sering mendapat tender kerajaan..

sebagai bukti kesetiaan dan tanda sokongan saya kepada kerajaan zambry,maka saya menawarkan lori2 sampah saya untuk membantu memindahkan barang secara percuma!!

revrie berkata...

Angkut pakai toyota camry je kan lagi senang? ha ha.

benludin berkata...

a.b,
aku tarik balik pengumuman naik harga rokok...nanti ada org kuciwa..hehe

pyan,
mampeh!!

purple,
ladang terbsar pokok mmpelam di perak?

pentoi,
rekaan semata2...:)

jp,
zamry=camry..maka dia la yg layak..hehe

intan rh,
ramai suka bab gelojoh ni,termasuk gelojoh makan

usain,
jgn lupa lori tu tak perlu dicuci sebelum angkat kotak

revrie,
mana glamer...kalau dgn lori boleh letak kotak dan tuannya sekali kat belakang lori tu...1malaya nampak