Selasa, 8 September 2009

18ramadhan

"Mereka yang terlibat mengarakkan kepala lembu dan membuat ucapan dalam demonstrasi membantah pembinaan kuil di Seksyen 23 Shah Alam akan didakwa menghasut, kata peguam negara hari ini.Tan Sri Abdul Gani Patail berkata mereka akan didakwa menurut Seksyen 4 Akta Hasutan atau Seksyen 298 Kanun Keseksaan." malaysiakini

itu la...kan dah kena !!

lain kali nak berdemo jangan la guna kepala lembu. sensitif tu. cuba lah guna kepala lain. kepala kerbau ke. ayam ke. itik ke. tak pun kepala cicak.  

nak kasi lagi berita gempak. guna je kepala sendiri.takde orang nak marah-marah punya. 

- lembu punya susu,sapi dapat nama seksyen 23 punya demo, lembu dapat nama.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ben, isu kepala lembu ni mmg glemer skg ni sampai dlm kelas aku smlm dan arini ade je stdnts bg contoh kumpulan kepala lembu padahal bincang court cases emmmm.....hang penah mkn otak lembu tak buat msk lemak terkenai kat perlih nuh ;)
p.c.

Tanpa Nama berkata...

Ben, isu kepala lembu ni mmg glemer skg ni sampai dlm kelas aku smlm dan arini ade je stdnts bg contoh kumpulan kepala lembu padahal bincang court cases emmmm.....hang penah mkn otak lembu tak buat msk lemak terkenai kat perlih nuh ;)
p.c.

ZARA 札拉 berkata...

hehe~

itu pepatah yang layak diguna buat masa kini~

=)

Webmaster@Echam berkata...

Hehehhe.. bab gune kepale sendiri tu koi setuju ngat...

aku berkata...

kalau bwk kepala keta api pon bleh gak kot..

WanBeruas berkata...

..Ben lu tau tak,lembu jantan ke lembu betina?...ekor dia sapa yang dapat?Musykil nih!! he hee..

matahari berkata...

Bosan dengan keadaan skrg...sikit2 demonstrasi...sikit2 nak berarak sana sini...kan dah menyusahkan diri sendiri...padan muka.

♥chentatiku♥ berkata...

bila di satu pihak tidak melaksanakan tanggungjawab, mereka senyap, tutup mulut, takut berbicara...
bila di satu pihak lambat menjalankan tanggungjawab, mereka melenting bagai cacing kepanasan~

benludin berkata...

pc,
otak lembu blum penah try....sodap ke?

zara,
hehe...betul tu

echam,
1malaya setuju tu

aku,
berat kepala keretapi..nak ringan bwk kepala paip pi demo

wb,
aku rasa sebelum depa berdemo, lembu tu dah dibuat gulai kawah dulu...makan-makan baru masyukkk...

matahari,
demo la ni tak serupo dulu...

chenta,
biasalah kalau dah dpt kuasa...semua jadi Yes Man