Isnin, 14 September 2009

24ramadhan


BERBESAR HATI LAH HENDAKNYA

dia seniman
dia pelukis
dia kartonis
dia reformis
dia suami
dia ayah
dia kawan baik pyan habib

setiap kali kau akan ditemui dia di jalan raya
setiap kali ada tunjuk persaaan
kau akan temui anak isteri dan dia

setiap kali kau lihat si lelaki mendorong kereta sorong membawa anak adalah dia

hari ini dua anaknya terlantar di hospital

nota:

layarilah blog:kulupsakah.blogspot.com
atau
akuoku.blogspot.com

sila masukkan bantuan keewangan ke akaun:Maybank 1620 2136 3678 Raja Rohaisham binti Raja Muhaiddin.

sila berhubung untuk memberi bantuan :016-2525597 atau email ke oku_aku@yahoo.com

dipetik dari blog TT

*rakanku kulupsakah-kami doakan supaya anak kamu cepat sembuh dan sihat seperti sediakala....amin..

7 ulasan:

INTAN berkata...

sakit apa tuh....alahai....aku sensetip tgok gambo camni...moga cepat sembuh...

Tanpa Nama berkata...

Moga cepat sembuh dan sabar dgn dugaan Tuhan.

Daffodil D berkata...

hope she'll recover very soon. amin.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

harap semoga si comel ini cepat sembuh~

aduhai~

aku berkata...

aku belum pernah jumpa org seterer kulup dan isteri.
dan aku gembira dpt mengenali depa nih..

Tanpa Nama berkata...

sayu aku nengok anak sekecil ini diuji sperti ini. moga kulup sakah dan isteri tabah.Allah menyayangi si kecil ini dgn ujian ini.Kami semua doakan agar sicomel2 ini cepat sembuh.
Insya-Allah, akan aku wawarkan kpd kwn2 untk membantu sedaya kami.

p.c.

en_me berkata...

siannyerrr..