Sabtu, 12 September 2009

22ramadhan

KUALA LUMPUR: Mahathir cedera di belakang kepala akibat dilibas parang oleh perompak di hadapan rumah ibu tiri isterinya di Taman Melawati, Hulu Klang Jumaat.

berita lanjut sila klik disini.

*semoga Mahathir cepat sembuh dan kembali bertugas.

10 ulasan:

aku berkata...

suspen gak, gua ingat tun..
hahaha

benludin berkata...

berita diolah sedikit...
kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

aku rasa yg nak merompak tu peminat Anita kut sebab bila disergah Anita, terus tergamam dan blah mcm tu..klu tak mesti teruk lagi si Mahathir tuh.
p.c.

benludin berkata...

pc,
sian mahathir
(sammy vellu pun sudah marah sama dia..ehh...terkomen mahathir yg lagi 1 plak)

Tanpa Nama berkata...

hehehe...apa pasal itu sammy sudah marah sama itu mahathir the second?
wa ingatkan depan tu baik punya kamceng.
p.c.

chekgu BaniHassim berkata...

sian kat mahathir...
sib baik la dah oke...

tun pun harap oke jugak laa...

ubilepih berkata...

Paling salute dengan bini mahatir..dari dulu sampai skarang ttap title KAK,,sama dgn Kak Pah..ha..ha

Tanpa Nama berkata...

gua ingat mahathir lokman

INTAN berkata...

perompak pun pilih kasih...tgok muka KAK nita..terus blah...

WanBeruas berkata...

..Samy huumm..dulu jilat la ni ludahh..orang kampung wa kata..Akai kelin..Samy samy..he he..