Jumaat, 5 September 2008

Iklan Tidak Berbayar part 2

iKLaN FoR ThOsE WhO HaVe GOUT !

Misai Kuching (Orthosiphon Stamineus) is a medicinal herb found mainly throughout South East Asia and tropical Australia. It is believed to have antiallergic, antihypertensive, antiinflammatory and diuretic properties. It is used as a remedy for arteriosclerosis (capillary and circulatory disorders), kidney stones, diabetes and nephritis.

It is trusted for many centuries for treating ailments of the kidney, bladder stone, urinary tract infection, liver and bladder problems, diabetes, rheumatism and gout. It is also used to reduce cholesterol and blood pressure.

Misai Kuching has a mild diuretic action, so it is very useful for flushing the kidneys and urinary tract. It also relieves spasms of the smooth muscle in the walls of the internal organs, making it valuable for gallbladder problems. Researchers have found it to be mildly antiseptic as well.

Misai Kuching (misai kucing) is also known as Kumis Kuching (kumis kucing) or Remujung. Other names for Misai Kuching are Orthosiphon Stamineus Benth, Orthosiphon Aristatus, Orthosiphonblaetter, Indisher Nierentee, Feuilles de Barbiflore, Java Tea, Javatee, Kidney Tea, Koemis Koetjing and Yaa Nuat Maeo.

source: misaikucing
related entry: Aku ada Gout
wikipedia : Gout

6 ulasan:

ubilepih berkata...

Jgn sampai cari lelaki kucing untuk dapatkan misai..tapi elok gak kalau dapat tangkap lelaki kucing...bagi padan muka polis yang tak pandai-pandai nak buat keja tu...

benludin berkata...

lelaki kucing sudah tukar identiti jadi lelaki sesumpah...

azz berkata...

order satu misai kucing....jgn jadi alim kucing dah

azz berkata...

order satu teh misai kucing...jgn kita jadi alim2 kucing dah le

misai tebal ular sawa berkata...

mungkin lelaki kucing tu menyamar jadi alim2 kucing..sekarang ni dah lepak kat masjid sambil tayang baju raya baru..tu pasal la polis susah nak cari..

benludin berkata...

misai..
seronok beno lelaki kucing tu nak beraya...ntah posa ke tidak kan..