Sabtu, 20 September 2008

Jangan Sengeh-Sengeh part 2

Tadi aku dpt msg YM dari kawan aku Encik Art Fazil. Dia rekomen aku tgk video yang bertajuk One Third Of The Holocaust abt 4hr 18 min. length. Mungkin org lain dah tgk lama movie ni sebab tarikh di-upload-kan ke Google (kat You Tube kena ban) ialah pada 12 Ogos 2007. Dah setahun lebih. But, it doesn't matter. Kalau nak tengok, tengok je. Kalau malas sangat sebab terlalu panjang, elok la tengok movie KL Menjerit atau Remp-it. Tak pun tengok Spongebob!

This movie is basically provides strong evidence that Holocaust did not happen as such. OR if it happened anyway not all of the stories were true...(teringat citer Shindler's List, mmg best..best menipu!)

Aku pun sebenarnya lum tengok abih. At this time baru tgk sejam. Ada lagi 3 jam. Nanti sambung semula kot...

Bab perangai jewish ni sebenarnya dlm Quran pun dah cukup nyata dan jelas. May be this film membuktikan kpd dunia bahawa jewish esp zionis ni mmg tak bleh dipercayai...mmg gua anti-semitic!

Jangan sengeh-sengeh lagi:
Click here if you want to watch the movie.
Click sini if you want to read its official website.
Click aku if you want to read about the holocaust from wikipedia.
Click gua if you want to watch Spongebob!

Something to watch over this weekend...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yahudi ni musuh kita yang terang dan nyata..

kira tahap syaitan jugak la diaorang ni.. sesat dan menyesatkan..

dalam ajaran agama yahudi..bangsa yahudi dicipta dari air mani tuhan manakala bangsa lain selain dari bangsa yahudi adalah dicipta dari air mani haiwan..

darah bangsa selain dari bangsa yahudi adalah halal bagi mereka malah mereka dijanjikan balasan syurga bagi setiap nyawa bangsa selain dari bangsa yahudi yang mereka bunuh..

so adakah kita patut berbincang dengan golongan sebegini?