Rabu, 3 September 2008

Sengeh-sengeh Di Bulan Posa Part 1

Ini semua gambar kawan2 aku....sekadar di-tempek utk mengisi masa lapang blog di bulan posa ni.Contohi la mereka kerana minat mereka berniaga...tapi jgn contohi bro yg kat bwh tu..selalu liwat dtg kerja!
Jgn liwat dtg kerja.Jgn tido masa kerja.Jgn bergayut masa kerja!

kemungkinan entry ini hanya temporary...akan didelete jika ada bantahan bertulis oleh Encik Kamarul(nama sebenar)...

11 ulasan:

ummzaid berkata...

sedapnya murtabak...!!!

ummzaid berkata...

delete je la gambo akhir tu..tak patut sungguh..

azz berkata...

bahaya kalau ada staf yg suka liwat datang kerja ni...
anyway...salam ramadan untuk cik Kamarul tu...ramadan ni lah bulan yg terbaik utk muhasabah dan menukar sifat2 yg kurang elok...termasuk peringatan ni utk diri saya yg lemah ini jugak

Pyanhabib berkata...

(:

ubilepih berkata...

alamak aku terbau kentut berbau murtabak...en.kamarul..en,kamrul
tak baik sungguh..

benludin berkata...

ummzaid:
-terliur ka?
-nanti dideletekan..atau dicencoredkan :)

azz:
lama x dgr citer hang..

pyanhabib:
:)

ubilepih:
bau murtabak+coke..hehe

Photographer RAZAK RAMLI berkata...

hAH...AYIE TU kahwin dengan anak biras aku.Maknanya mak mertua ayie tu kakak ipar aku.

benludin berkata...

razak:
balik benta la mkn murtabak ayie..:)

ummzaid berkata...

maaf,koi bertanya ben..
tokeh murtabak tu nama dia ayie?
agak2 nama penuh nazri ke? mula tgk gambar terdetik dlm hati, rupa ada iras klasmet koi di Tloh dulu..dia pun org Lepih, tp tak ingat beloh mana..

kalau salah org, maaf la..

benludin berkata...

umz,
boipren lama ke..hehe
tp rasa bkn, ayie ni skolah benta jeh..nama sebeno lupa lak..

ummzaid berkata...

ish, kalau boipren lama takkan koi tak tau asal dr mana .. :D