Rabu, 6 Ogos 2008

Bila Lagi Bang Dolah?!

Harga minyak dunia dah semakin turun bang dolah....bila nak turunkan harga minyak kat Malaya ni...tunggu PRK Permatang Pauh ke???

PRK 26 ogos...lambat lagi bang dolah.....

Aku ulang-alik sehari RM20 utk ongkos minyak je...raban la kome....kome ni rakyat marhaen je..bkn kaya rasa mcm Kera Jantan tu...

Harga minyak USD118/barrel....byk turun tu bang dolah...c'mon la...

Nak juga hantar kat peti aduan tapi YM bang dolah tak pernah on pun...ke bang dolah set invisible??

bang dolah cek la kat sini : Oil Prices ...jgn tido yer...takkan balik dari Lipis dah letih...naik helikopter , bukannya drive sendiri ke KL tu...!

6 ulasan:

kaca berkata...

erkkkk encik..be nice lah. diorang tengah sibuk nak tawan permatang pauh nun. jangan la kasik beban kat diorang. eheh.

be a good boy.

muahahaha...

INTAN berkata...

bang apa gitu, aki dolah la hehe..:D

benludin berkata...

kaca,
mmg tgh good la ni..kalau bad mmg aku guna bahasa erotik kat abg dolah tu..hehe

intan,
aki dolah kang nak serupa ngan nama aki kome lak..hehe

kaca berkata...

hahahaha..aku memang suka bab2 bahasa erotik ni..eh, encik..buat la satu entri guna bahasa erotik encik..baru beshhhh..

benHARPERbenLUDIN berkata...

bahya..nanti ramai lak horny...hahaha

ummzaid berkata...

abang lah dah lelah.. tak daya ngejor harga minyak yang turun naik.. kira tiap hujung bulan je senang..